.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
پنج دختر و پسر دانشجو که در یک خانه دور هم جمع شده بودند قربانی توهم قارچ‌های مخدر شدند. درپارتی مرگ دانشجویان چه گذشت؟!
پنج دختر و پسر دانشجو که در یک خانه دور هم جمع شده بودند قربانی توهم قارچ‌های مخدر شدند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد. طلاق به خاطر خواستگاری‌های قبل از ازدواج
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد.(ادامه)
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به خاطر درددل عروس با دیگران
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است . چالش های فرزندآوری در مازندران/ یک معادله با چند متغیر
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است .(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد. قتل شوهر نگون بخت بخاطر عشق قدیمی
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد.(ادامه)
افراد مختلف التقاطی، که برخی مبارزه و برخی ماده‌گرایی را محور تفکرشان قرار داده بودند، «ارزش‌های دینی» را نیز مطابق آن تفسیر می‌کردند. «حجاب» هم یکی از این ارزش‌های دینی بود که از گزند این تفسیرهای انحرافی در امان نبود. عکس / این زن طرفدار بی‌حجابی چرا همچنان روسری سر می‌کند؟
افراد مختلف التقاطی، که برخی مبارزه و برخی ماده‌گرایی را محور تفکرشان قرار داده بودند، «ارزش‌های دینی» را نیز مطابق آن تفسیر می‌کردند. «حجاب» هم یکی از این ارزش‌های دینی بود که از گزند این تفسیرهای انحرافی در امان نبود.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد. ربودن زن تهرانی از مقابل دفتر طلاق
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد.(ادامه)
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است. شیشه مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.(ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود. دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ ردپای دهیاران و شوراها در ساخت و سازهای غیر مجاز
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
سلگی :دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ آمایش سرمایه گذاری
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود. رئیسی دستور جدیدی صادر کرد + جزئیات
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود.(ادامه)
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم. چرا سیر خودکشی و مصرف الکل در ایران صعودی شده؟ / خودکشی دو عامل اصلی دارد
شمال نیوز : در کشور ما آمار خودکشی در بین متاهل‌ها و مناطق روستایی بالا است. این‌ها نشان می‌دهد که ما به لحاظ اجتماعی باید یک فکر و کار اساسی برای این پدیده انجام دهیم.(ادامه)
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است حاشیه‌نشینی معیشت مردم در جریان سهم‌خواهی انتصاباتی
هفته‌های اخیر با آغاز جریان تغییرات مدیریتی شاهد مخالفت و سنگ‌اندازی گسترده برخی از جریانات سیاسی و سهم‌خواه برای جایگزینی گزینه های خودی هستیم که البته بارها از سوی نماینده عالی دولت رد شده است(ادامه)
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
استاندار : زمین رقیب بانکداری شد/ضرورت تحول در سیستم بانکی مازندران
استاندار مازندران از بانک ها به عنوان ستون اصلی اقتصاد یاد کرد وگفت: متاسفانه زمین و فروش اراضی به رقیب اصلی بانک ها در استان تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
اگر زود ازدواج نکنید به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوید
استرس‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، بیشتر از استرس‌های ناگهانی و بزرگ در مرگ و میر نقش دارد و آرامش مردان بعد از ازدواج به حدی می‌رسد، که این فشار‌های روزمره برای آن‌ها به استرس‌های کشنده تبدیل نمی‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
آیت الله لائینی :جمعیت ایران رو به پیری است
نماینده ولی فقیه در مازندران کاهش فرزندآوری و پیری جمعیت را از جمله آسیب های جامعه ذکر کرد و گفت: جمعیت ما روبه پیری است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.